07.03.2023
Aktualności
17.10.2017 r.
Siedem produktów marki Fanex ze znakiem Poznaj Dobrą Żywność
Sosy marki Fanex otrzymały prestiżowe oznaczenie „Poznaj Dobrą Żywność”, przyznawane przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Znak ten jest nie tylko wyróżnieniem dla polskiej marki, ale również cenną informacją dla klientów, która potwierdza najwyższą jakość wyrobów oferowanych przez firmę Fanex.
Znak „Poznaj Dobrą Żywność” jest przyznawany przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi tylko tym artykułom spożywczym, które spełniają restrykcyjne wymagania programu PDŻ. Każdy produkt poddawany jest ocenie Głównego Inspektora Jakości Handlowej oraz musi otrzymać pozytywną rekomendację Kolegium Naukowego ds. Jakości Produktów Żywnościowych. Program „Poznaj Dobrą Żywność” jest realizowany od 2004 roku, a znak PDŻ zyskał dużą rozpoznawalność i stał się dla konsumentów cenną wskazówką przy dokonywaniu zakupów.
Do grona produktów odznaczonych godłem PDŻ, dołączyło siedem sosów marki Fanex:
Ketchup nr VII
Sos meksykański
Salsa Mexicana
Sos pikantny z sambalem
Sos duński Remoulada
Sos Gyros
Sos Tysiąc Wysp
- W tegorocznej edycji programu Poznaj Dobrą Żywność, łącznie wyróżnionych zostało jedynie 155 wyrobów. Tym bardziej jesteśmy dumni, że aż siedem naszych produktów otrzymało to jedno z najbardziej elitarnych wyróżnień na krajowym rynku artykułów spożywczych. Takie nagrody utwierdzają nas w przekonaniu, że to co robimy, robimy dobrze a nasi Klienci ufają naszym stabilnym standardom na ponadprzeciętnym poziomie – mówi Barbara Kubiczek, Dyrektor Produkcji w firmie Fanex.
Znak PDŻ może zostać nadany produktom o wyróżniających się cechach jakościowych ze względu na skład surowcowy, cechy mikrobiologiczne i sensoryczne, zawartość składników odżywczych i funkcjonalnych, metod przetwarzania i utrwalania.
Wieloletnie doświadczenie poparte wiedzą i praktyką laboratoryjną ekspertów Fanex, pozwala na produkcję różnego rodzaju sosów i innych dodatków o ponadprzeciętnej jakości, a do tego w przystępnej cenie. Z jednej strony firma posiada w ofercie klasyczne produkty, których nie zmienia od lat, gdyż są one cenione na rynku, z drugiej zaś, stawia na zróżnicowanie pewnej części wyrobów i stara się wprowadzać nowinki, zgodne z trendami branżowymi oraz kulinarnymi. Stale stawia także na rozwój technologii oraz poszukuje nowych rozwiązań w procesach produkcji.