Aktualności

Fanex rozumie potrzeby Food Trucków

Udostępnij

Od kilku już lat widzimy, iż mimo dużego nasycenia, polski rynek mobilnej gastronomii stanowi dla naszej firmy duży potencjał sprzedażowy. Liczba food trucków oraz różnorodność oferowanych przez nie potraw, świadczy o niesłabnącym popycie na ten format gastronomii. Dlatego też, rozwijając naszą ofertę sosów i dodatków gastronomicznych, nie zapominamy o mobilnych kuchniach. Nasze sosy w poręcznych i designerskich tubach, m.in. świetnie nadają się do food trucków. Coraz większa liczba konceptów gastronomicznych poszukuje produktów dobrej jakości, lub np. lokalnego pochodzenia. Widzimy także duże zainteresowanie sosami wyłącznie na bazie roślinnych półproduktów. Stale poszerzamy naszą ofertę wyrobów oraz pracujemy nad recepturami z tzw. czystą etykietą lub też ograniczamy do minimum użycie związków konserwujących. Z ważniejszych działań jakie udało nam się zrealizować, to m.in. wprowadzenie słodkich sosów o zdecydowanie bardziej owocowych recepturach. Na rynek trafiły ostatnio także nasze nowe, owocowe kulki żelowe Fan&JOY, które zostały znakomicie przyjęte przez rynek. Poszerzyliśmy także naszą ofertę o wegański majonez – VEGA MAJO – gdyż widzimy ogromny potencjał w sosach na bazie produktów pochodzenia roślinnego. Stale poszukujemy także nieco bardziej egzotycznych smaków – efektem tego jest np. wprowadzenie Ketchupu Curry oraz bardzo ostrego sosu Sriracha. Nie zapominamy także o rozbudowie oferty musztard – oferujemy od kilu miesięcy wyjątkową Musztardę ze smażoną cebulką.

AUTOR: Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.


Street food w Polsce ma się coraz lepiej

Szefowie kuchni w hotelach stawiają na produkty premium

Polecane artykuły

0