Aktualności

Polacy przy grillu – klasycznie czy nowocześnie?

czwartek, Kwiecień 26, 2018 | biuro

Zwyczaj wspólnego grillowania jest popularny w Polsce od wielu lat. Sezon grillowy to z kolei jeden z najdłuższych okresów w gastronomii. Co więcej, z sezonu na sezon obserwujemy jego rozciąganie w czasie. Z punktu widzenia producenta sosów i dodatków gastronomicznych, można wyróżnić dwa główne trendy zakupowe związane z grillem – klasyczny, który prawdopodobnie nigdy nie straci na sile oraz nowoczesny, ewoluujący z roku na rok. Co prawdziwy Polak piecze dziś na swoim ruszcie i jakich dodatków gastronomicznych do tego używa?

Czytaj wiecej

Personalizowane receptury sosów dużą siłą Fanex

środa, Marzec 7, 2018 | biuro

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, kolejny rok z rzędu zakończył ze wzrostem sprzedaży. Największy wpływ na utrzymanie dynamiki wzrostu, miało elastyczne podejście do Klientów oraz produkcja oparta na procedurach personalizowania receptur.

Czytaj wiecej

Fanex: Trendy w zakupie sosów przez gastronomię stacji paliwowych

wtorek, Luty 20, 2018 | biuro

Dziś na stacjach paliw możemy zakupić nie tylko hot-dogi czy zapiekanki – wybór jest znaczenie większy. Z tej racji, popyt na sosy i inne dodatki spożywcze ze strony branży, charakteryzuje się dynamicznym wzrostem.

Czytaj wiecej

Fanex na 22. Międzynarodowych Targach Gastronomicznych – EuroGastro

wtorek, Luty 6, 2018 | biuro

Zapraszamy do odwiedzenia stoiska Fanex, na którym znajdzie się wiele atrakcji związanych z ofertą produktową.
21-23 marca 2018, Centrum Targowo-Kongresowe, ul. Marsa 56c Warszawa

Czytaj wiecej

Fanex: Coraz większa rola polskich marek własnych w gastronomii

środa, Listopad 29, 2017 | biuro

Jak wynika z najnowszych analiz rynkowych firmy Fanex, udział polskich marek własnych w gastronomii będzie wzrastał. Podążając za tym trendem, Fanex stale rozwija instrumenty pozwalające na personalizację receptur pod indywidualne potrzeby klientów.

Czytaj wiecej

Trzy nowe produkty w ofercie Fanex

środa, Listopad 15, 2017 | biuro

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził do swojej oferty trzy zupełnie nowe wyroby. Sos Curry, Sos Paprykowy Sriracha oraz Dressing Tzatziki są już dostępne zarówno w sprzedaży hurtowej, jak i w nowym sklepie internetowym marki.

Czytaj wiecej

Fanex z nową stroną www oraz sklepem online

czwartek, Listopad 9, 2017 | biuro

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził zapowiadane zmiany i gruntownie odświeżył swoją stronę internetową oraz sklep online. Koncept wizualny projektu został znacząco uproszczony, a jego graficzny design nawiązuje do obecnych trendów rynkowych. Licząc na szersze dotarcie także do klientów detalicznych, Fanex wprowadził kilka dodatkowych usprawnień na swojej stronie internetowej.

Czytaj wiecej

Siedem produktów marki Fanex ze znakiem Poznaj Dobrą Żywność

wtorek, Październik 17, 2017 | biuro

Sosy marki Fanex otrzymały prestiżowe oznaczenie „Poznaj Dobrą Żywność”, przyznawane przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Znak ten jest nie tylko wyróżnieniem dla polskiej marki, ale również cenną informacją dla klientów, która potwierdza najwyższą jakość wyrobów oferowanych przez firmę Fanex.

Czytaj wiecej

Trendy w zakupie sosów przez gastronomię

wtorek, Październik 17, 2017 | biuro

Dynamiczna sprzedaż wyrobów firmy Fanex, pokazuje systematycznie zwiększający się popyt na sosy ze strony branży gastronomicznej. Polacy coraz częściej poszukują produktów Premium, a cena nie jest już najważniejszym kryterium wyboru. Klientom zależy jednocześnie na wyrobach z tzw. czystą etykietą, ale także trwałych w użytkowaniu. Najczęściej wybieranymi sosami do gastronomii nadal są ketchup, musztarda oraz majonez, ale zwiększa się również zainteresowanie nowościami.

Czytaj wiecej

Fanex ze stabilnym wzrostem sprzedaży

czwartek, Sierpień 31, 2017 | biuro

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, zakończył poprzedni rok działalności z 15% wzrostem sprzedaży r/r i utrzymał tym samym pozycję lidera na rynku dostawców. Duży wpływ na pozytywne wyniki spółki miała m.in. sytuacja makroekonomiczna oraz dobra kondycja całego rynku HoReCa. Obecnie Fanex w swojej regularnej ofercie posiada ponad 50 produktów oraz stale rozwija instrumenty pozwalające na personalizację receptur pod indywidualne potrzeby kluczowych klientów. Firma zapowiada także dalsze wprowadzenie nowych produktów na rynek.

Czytaj wiecej
1 2